KERESÉS:
OK

Heti jó hír

""Végül akikben (a mag) jó földbe hull, azok hallják a tanítást, magukévá is teszik és harminc-, hatvan-, sőt százszoros termést hoznak.” "
(Márk evangéliuma 4,20)

CSATORNÁK

A Vodafone Magyarország Alapítvány pályázatot hirdet a Digitális Témahét 2023 programjának keretében digitális projekt megvalósítására pedagógusok számára 3 kategóriában

Nem érzed magad otthonosan a digitális eszközök használatában? Sebaj. Diákjaiddal közös projektben alkothattok együtt, ahol kölcsönösen tanulhattok egymástól és bátoríthatjátok egymást! Mi mutatunk Neked egy példát a digitális kalandjátékra és Te kihasználhatod diákjaid kreativitását és digitális kompetenciáit a témaválasztás, kérdések elkészítése és a kivitelezés során is. Utána ki is próbálhatjátok a játékot közösen.

Nevezzetek osztályoddal a Vodafone Magyarország Alapítvány Digitális Kalandjáték-készítő versenyére!

A nevezéseket 3 kategóriában várjuk:

  • 1-4. osztályban tanítók,
  • 5-8. osztályban tanítók, 
  • 9-12. osztályban tanítók.

A FELADAT A KÖVETKEZŐ:

Készítsetek egy ehhez hasonló digitális kalandjátékot egy szabadon választott témában egy projekt keretében. A játék kapcsolódjon legalább 3 tantárgyhoz, a téma és a kivitelezés megválasztása rátok van bízva.

A versenyen való részvétel feltétele, hogy iskolád regisztráljon a Digitális Témahétre, valamint a részvételt jegyezzék be eseményként a Code Week honlapján is.

A pályázatra a Digitális Témahét Vodafone Alapítvány pályázati űrlapjának kitöltésével, a projekt leírásának és a játék linkjének űrlapba történő feltöltésével lehet jelentkezni.

Az elbírálás szempontjai

  • A pedagógus intézménye regisztrál a Digitális Témahét honlapján.
  • A pedagógus a határidő lejárta előtt beküldi a pályamunkát. 

Értékelési szempontok

Projekt szempontjainak való megfelelés

 A projekt megvalósításában fontos szerepet játszik a digitális technológia eszközként való alkalmazása.
 A tanulási folyamat középpontjában a tanulóállnak.
 A projekt a tantervi követelményekkel összehangolt, fontos tanulási célokra összpontosít.
 A projekt céljai között szerepel a tanulók digitális kompetenciájának fejlesztése.
 A projektre jellemző a multidiszciplináris megközelítés.
 A projekt feladataiban legyen kihívás, problémamegoldás, kutatás, vizsgálódási lehetőség.  
 A tanulók a megszerzett tudást és készségeket bizonyítják a projekt produktumaiban, amelyek publikálhatók, előadhatók vagy bemutathatók.

Kreativitás

 A játék vizuális megjelenése, digitális megoldások, az apró részletek pontos kidolgozottsága.

Használhatóság

 A játék alkalmazhatósága: könnyen játszhatóság, átlátható szabályrendszer, egyszerű digitális hozzáférés.

A pályázat díjazása: 
Az 1. helyezettek minden kategóriában nyernek intézményüknek egy 3D nyomtatót és 3 tekercs filamentet, a pályázatot benyújtó pedagógus pedig egy prémium kategóriás tabletet kap. A csatlakozó osztály tanulóit is díjazzuk jelképesen. 

A zsűri különdíjak kiosztásának a jogát fenntartja.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. május 2. 

Ha bármilyen kérdésed felmerül a versennyel kapcsolatban, írj e-mailt a dorottya.vaczi (kukac) vodafone.com e-mail címre Kalandjáték DTH tárggyal.

Bővebb információ: https://digitalistemahet.hu/hir/digitalis-kalandjatek-palyazat

 

 

ESEMÉNYNAPTÁR
KÖVETKEZŐ ESEMÉNYEK

Egyeztetett felvételi jegyzék.

26.
ÁPR.

Bejárható Magyarország 7-8. évfolyam

26.
ÁPR.

Kerékpártúra Petőfi Óvoda

26.
ÁPR.

Művészetoktatás napja

26.
ÁPR.

Baptista és Rétközi Iskolák Országos Kamara Néptáncversenye

26.
ÁPR.

Hivatal kialakítja a felvételi végeredményét, megküldi a középiskolának

26.
ÁPR.

Országos matematika verseny döntője

26.
ÁPR.
ESEMÉNYNAPTÁR
Az alábbi naptárban tudja kiválasztani egy adott naphoz tartozó eseményt. A hónapok között a nyilak segítségével tud lépkedni.
ÖSSZES ESEMÉNY
© 2024 BAPTISTA SZERETETSZOLGÁLAT